Boots suede

20/05/2014 15:05

But suede adalah salah satu kasut yang popular di kalangan kebanyakan lelaki dan wanita. Ini datang dalam beberapa gaya dan warna, dan anda pasti boleh mencari satu yang sesuai dengan keperluan anda dan rahmat sehingga pakaian anda.

Apabila anda menambah kasut untuk memberi sentuhan terakhir kepada pakaian anda , ia perlu , benar-benar, orang-orang yang sempurna. Nah, anda mungkin mempunyai pelbagai but, tetapi anda tidak boleh ketinggalan kepada orang-orang yang suede. Ya , ini adalah pasti yang mesti ada untuk lelaki dan perempuan. Mereka memberikan sentuhan unik untuk penampilan anda. Apa lagi, anda boleh mencari sepasang suede untuk majlis hampir mana-mana - formal , kasual, atau separa kasual. Untuk meletakkan ia hanya , ia adalah tentang memakai yang betul pada pakaian .

Untuk Lelaki

But formal yang terdapat di slip -on atau gaya dicampur -up adalah sangat popular . Ini kelihatan bergaya pada pakaian formal atau separa formal. Warna yang baik dalam hijau dan coklat membuat kasut yang terbaik untuk seluar formal. Jenis buku lali -panjang terdapat dalam gaya semi-formal dan kasual juga memilih oleh banyak , yang kelihatan hanya hebat . But mendaki buku lali dalam kulit suede adalah salah satu buah yang terbaik yang lelaki boleh memakai pada sejuk penuh, separuh, atau kargo anak lembu -panjang , atau khakis . Ini adalah pasti salah satu daripada kasut kasual terbaik dipuja oleh kebanyakan lelaki .

Untuk Wanita

Bagi wanita , mereka datang dalam pelbagai gaya dan sempurna , rahmat sehingga kelihatan indah mereka. Anda boleh melihat wanita yang memakai mereka dalam playhouses , kelab malam, pusat membeli-belah , dan hampir mana-mana. Kepelbagaian buku lali adalah memakai keselesaan yang terbaik, yang boleh dipasangkan dengan seluar jeans atau pakaian ketat . Lutut tinggi but hitam adalah yang terbaik untuk dipakai pada seluar jeans kurus untuk malam yang menyeronokkan. Gaya ini akan memberi anda kelihatan anggun dan menakjubkan. Jenis paha tinggi dan lutut tinggi kelihatan hebat dengan skirt pendek untuk nightouts . Anda boleh memilih untuk sangat selesa but mendaki suede untuk perjalanan atau berjalan lama. Jenis koboi Suede adalah sesuatu yang anda , sebagai seorang wanita, mesti ada. Ini datang dalam warna-warna klasik dan hiasan yang memberikan mereka sentuhan feminin yang sempurna. But koboi suede lutut tinggi boleh terbaik dipasangkan dengan denim lama atau skirt panjang, berakhir di pertengahan betis . Anda boleh memilih untuk sepasang baik but yang safety shoes lehigh  buku lali pada pakaian tidak resmi. Semua ini datang dalam beberapa warna, pasti mengejutkan anda .

Membersihkan Boots

Sebaik sahaja anda memiliki sepasang, mengekalkan mereka adalah sangat penting. Mula dengan memberus kering but dengan berus bersih untuk membuang kotoran. Ingat jangan lupa berus dalam arah yang sama. Kini, dengan menggunakan berus suede , keluarkan tanda lecet (jika ada) , bergerak ke belakang dan sebagainya di kawasan scuffed dengan tekanan . Cap sukar, cuba menggunakan pemadam pensil atau getah krep . Seterusnya , masukkan cengkal sepatu dalam but anda; ini akan membantu mengekalkan bentuk dan saiz semasa anda bekerja pada mereka. Untuk mengeluarkan bintik air , gunakan berus kecil dan basah permukaan but ini . Sekarang, gunakan kain yang kering untuk menyerap air yang berlebihan. Meninggalkan mereka untuk pengeringan dan kemudian , berus menggunakan berus suede pembersihan . Bagi kotoran yang sukar, pertama gosok kawasan dengan berus ini dan kemudian , gunakan air suam untuk membersihkannya. Beli pelindung suede dan semburan ia lebih but anda tidak lama lagi selepas membersihkannya.

Ingat yang kerap membersihkan but adalah  penting untuk mengekalkan melihat mereka . Pastikan anda memilih warna yang betul dan gaya untuk pakaian anda untuk memakai kelihatan hebat . Ingat , memilih warna yang salah boleh menjadikan anda kelihatan pelik. Semak dua kali sebelum anda pasangkan mereka dengan pakaian tertentu. Jadi, hanya meletakkan pada yang hak mereka dan berjalan dalam gaya.