Boots Terbaik untuk Wanita dengan Kaki kurus

20/05/2014 15:31

 Mencari but untuk wanita dengan kaki kurus tidak lagi menjadi tugas yang sukar. Semak imbas rak kedai-kedai kasut atas dan anda pasti untuk mencari banyak pasangan sempurna sesuai untuk kaki anda. Warna-warna segar, gaya yang unik shoes for standing on feet all day, dan kain klasik but mewah untuk kaki kurus, pasti untuk mengelirukan anda lebih memilih salah satu dari koleksi besar.

Boots adalah salah satu aksesori pakaian kegemaran kebanyakan wanita. A pakaian yang menakjubkan hanya tidak lengkap tanpa sepasang but betul. Boots adalah salah satu elemen utama untuk memberi sentuhan penamat yang sempurna untuk pakaian bergaya anda. Hari ini, kebanyakan jenama kasut yang mempunyai koleksi yang baik but. Terdapat beberapa jenama dalam industri kasut yang terkenal dengan rangkaian mereka kasut fesyen, yang kebanyakannya terdiri daripada but. Sebelum ini, penggunaan but adalah lebih terhad kepada mereka yang mempunyai kaki yang sempurna. Tetapi hari ini, anda boleh menemui pelbagai but untuk anak lembu penuh dan bagi mereka yang kaki anggun juga. Jadi, jika anda mencari untuk but yang terbaik untuk wanita dengan kaki kurus, di sini semua mengenai pilihan dan pelbagai gaya terbaik dalam koleksi.

But untuk Kaki kurus

Apabila anda mencari but fesyen untuk wanita yang mempunyai kaki kurus, anda akan menemui banyak kelainan dalam lot. Kebanyakan jenama mempunyai barisan yang berasingan but untuk kanak-kanak perempuan, yang direka khas untuk menyesuaikan dengan baik pada kaki nipis mereka. Jurang pembukaan but tetap adalah lebih meluas, kelihatan buruk apabila dipakai oleh wanita. Tetapi but yang direka khas untuk kanak-kanak perempuan mempunyai kaki kurus sesuai dengan betul pada pembukaan, tanpa meninggalkan sebarang jurang antara kaki mereka dan rim atas but.

Nah, anda tidak sabar-sabar untuk mengetahui tentang gaya yang membuat kaki anda kelihatan seksi, bukan? Berikut adalah apa yang semua yang anda boleh memilih. Sebagai permulaan, anda boleh menyemak imbas melalui but lutut tinggi yang paling popular dan yang menakjubkan. Anda boleh memilih untuk keping kulit suede dalam, yang mempunyai rasa unik dan tidak menambah kesan kelangsingan tubuh badan. But crunched adalah picks panas musim ini, dan wanita kurus pasti suka melihat apabila dipakai dengan skirt atau seluar jeans. Anda juga boleh membeli but buku lali, yang kelihatan bergaya apabila dipasangkan dengan seluar jeans. Jika but tinggi tidak sepadan rasa anda gaya, maka hanya zip but buku lali mempunyai kedutan di lengkung, dan mendapatkan bersedia untuk kelihatan hebat.

But corak kelihatan bergaya dan memberi kesan penuh. But lutut tinggi mempunyai Buckles dari pergelangan kaki hingga atas adalah peserta terbaru dalam bahagian but untuk wanita berkaki kurus. Buckles membantu anda menyesuaikan pemasangan but supaya mereka berasa selesa dan kelihatan baik. Pergi untuk but renda-up, kerana ini mempunyai tali mewah dan cangkuk yang kelihatan hebat apabila dipasangkan dengan denim gelap. Tumit tirus atau but baji adalah picks baik berbanding dengan tumit belati yang boleh membuat kaki anda kelihatan lebih sempit. But pertengahan betis panjang kekal sebagai pilihan yang paling baik, jika anda tidak benar-benar berminat untuk memakai but lutut tinggi atau pergelangan kaki tinggi.

Walaupun anda menyemak imbas melalui pelbagai pilihan, gaya beberapa perlu dielakkan. Terutamanya ketika anda membeli but tinggi, anda perlu berhati-hati dan memeriksa sama ada sekeping yang dipilih sesuai dengan anda dengan baik. Yang stretchable but lutut-tinggi yang mempunyai kemasan berkilat kosong adalah picks paling buruk, jika anda mempunyai kaki kurus. Ini sesuai ketat ke atas kaki anda, membuat kaki anda kelihatan seperti paip sempit tinggi. Juga, elakkan warna yang benar-benar campuran dengan pakaian anda. Jangan pergi untuk keping kosong dalam kulit paten, sebaliknya memilih untuk but bertekstur atau mereka yang mempunyai kesan yang berkedut, yang kelihatan hebat untuk kulit paten. But dengan manset dilipat adalah satu lagi pick baik, tetapi tidak pergi untuk banyak nyala, seperti yang sama akan membuat kaki anda kelihatan lebih nipis.

Seperti yang anda melayari melalui picks panas dari rak paparan, pastikan anda cuba mereka dan memeriksa sama ada mereka kelihatan sama baik pada kaki anda. Wanita jadi langsing, bersedia untuk campur tangan gaya?