Membeli Pakaian Musim Sejuk: Coats Musim Sejuk dan Boots untuk Wanita

20/05/2014 15:32

Apabila ia datang untuk sukan trend fesyen terkini, musim sejuk mempunyai pelbagai jenis. Untuk wanita yang mencari alasan untuk membeli-belah jenis sepatu , membeli pakaian membawa apa-apa tetapi kepuasan.

Tidak semua orang adalah gila tentang sejuk, kering, musim sejuk. Dan ketika datang ke bangun pada waktu pagi dan mendapat berpakaian untuk kerja, sekolah, atau mana-mana urusan tugasan lain, ia pasti membuatkan kita mahu curl kembali ke dalam, tempat tidur yang hangat lembut. Walau bagaimanapun, sikap yang boleh berubah dalam sekelip mata apabila anda mempunyai pakaian musim sejuk seksi dan menarik. Apabila anda tahu anda boleh melihat setiap kali anda yang terbaik, mengapa tidak menjadikan ia berbaloi. Dengan kot dan but yang bergaya, anda boleh dengan mudah bertukar almari pakaian anda ke dalam pernyataan gaya. Jadi, jika anda ingin membuat transformasi ini tidak lama lagi, membaca keseluruhan artikel untuk mendapat semua butir-butir.

Boots

Pakaian musim sejuk tidak boleh lengkap tanpa menyebut but. Walaupun anda mungkin berfikir bahawa musim sejuk tidak boleh menawarkan anda terlalu banyak fleksibiliti sejauh kasut berkenaan, ini mungkin tidak sentiasa memegang benar. But the best steel toe boots for women musim sejuk hitam sentiasa kekal menjadi kegemaran di kalangan wanita fesyen yang paling bijak. But koboi menambah kepada faktor pancaindera untuk keseluruhan ensemble anda. But panjang buku lali yang dipasangkan dengan seluar jeans kurus membuat kombo panas untuk hari musim sejuk yang membosankan dan suram. Jika ini cenderung untuk menjadi terlalu menonjol untuk anda, maka anda boleh pergi di untuk kasut kasual seperti but pemalas atau Uoochiddenito but. Ini datang dengan tumit yang rendah atau tidak dan kelihatan hebat apabila bekerjasama dengan skirt. Sepasang baik kasut boleh membantu anda mengubah pakaian anda ke tahap yang hebat. Untuk membantu anda mencari pasangan yang betul untuk diri sendiri, lihat imej diberikan di bawah.

Coats

Kot musim sejuk melihat bergaya, elegan, bergaya, dan seksi. Jaket musim sejuk wanita direka untuk melindungi anda daripada menggigit sejuk di luar. Terdapat dalam panjang saiz yang berbeza, bentuk, corak, dan warna, anda boleh bermain-main dengan gaya yang berbeza dan mencari satu yang terbaik sesuai dengan semua kelihatan berbeza anda. Walaupun satu-satunya jawapan untuk pertempuran menggigil dianggap sebagai banyak lapisan, seseorang boleh memeriksa ciri-ciri seperti hiasan bulu palsu dan ketat, sawan selesa yang boleh membuat anda hangat dan tidak membenarkan mana-mana udara dari luar, masukkan kot. Kot musim sejuk wanita boleh menjadi panjang atau pendek dan bergaya. Kebanyakan reka bentuk yang terdapat hari ini adalah seperti yang melengkapkan badan wanita. Jadi, wanita, yang cenderung untuk berada di pihak yang lebih berat, tidak perlu sentiasa bimbang tentang mencari bulkier semasa musim musim sejuk. Seperti yang anda lihat, kami telah menyediakan beberapa imej-imej pelbagai jenis kot boleh didapati di kedai-kedai jabatan.

Kot musim sejuk wanita boleh didapati dalam pelbagai bahan seperti bulu, corduroy, dan Tweed. Mencari label yang baik yang memberi anda pilihan untuk memilih bahan-bahan yang paling sesuai dengan keadaan cuaca di tempat anda. Sesetengah wanita juga boleh memilih denim kot musim sejuk, jika mereka tinggal di kawasan yang mengalami musim sejuk yang sederhana. Ini kerja-kerja dalam menjaga badan panas dan selesa. Ini sering direka dalam gaya yang lebih pendek yang kelihatan bergaya dan diperincikan dengan kolar bulu atau patch daripada kulit.

Sentiasa ambil perhatian bahawa lapisan asas yang pakaian anda mesti menjadi sangat berkesan. Pakaian musim sejuk wanita harus terdiri bahan-bahan yang perlu membenarkan peluh mengewap. Bagi separuh bawah badan, pergi dalam untuk seluar yang mempunyai potongan memuji-muji dan terdiri daripada bahan-bahan seperti bulu. Ini akan membuat anda selesa sepanjang hari tanpa menambah terlalu banyak pukal kepada badan. Bagi mereka yang suka skirt, anda boleh menggabungkan mereka dengan pembalut kaki panas. Ini bingkap boleh didapati dalam pelbagai cetakan dan warna untuk membantu anda menyelaras almari pakaian anda dengan cara yang terbaik mungkin.

A Tips Beberapa kepada Ingat

Pakaian musim sejuk bergaya tidak semestinya memakai lapisan apabila lapisan pakaian. Pertama, semasa membeli pakaian musim sejuk, pastikan mereka sentiasa diperbuat daripada bahan-bahan yang lebih panas seperti bulu atau kasmir. Angkat yang glossies utama untuk corak terkini dan trend. Pilih reka bentuk yang denok dan meningkatkan terbaik dalam diri anda.

Pastikan kot dan but patut anda sahaja yang betul. Jika mereka walaupun 1 atau 2 saiz yang besar, mereka boleh membiarkan angin berais meresap melalui. Ini tidak benar-benar selesa dan anda akan tunggu sia-sia wang anda ke atas apa-apa.

Pastikan anda mengambil beberapa pakaian yang berkualiti haba kerana ini membantu dalam perlindungan tanpa pukal tambahan ke atas orang itu. Ini juga akan membantu anda untuk mengurangkan lapisan yang tidak perlu.

Apabila ia datang kepada stoking, pergi untuk bulu dan menggunakan warna gelap untuk melihat di sebelah langsing.

Jika cuaca di bandar anda sentiasa rendah, seperti dalam suhu agak sejuk, memilih kot yang panjang dan but tinggi. Pastikan panjang kot yang mencapai hingga lutut anda.

Apa sahaja yang anda pilih untuk hari ini, pastikan ia dibuat daripada bahan-bahan yang lebih panas. Ini sekali lagi akan mengurangkan apa-apa lapisan lagi pada badan.

Bagi pencinta haiwan, bukan memakai kot bulu sebenar (yang saya didakwa), membeli kot bulu palsu. Mereka hanya sebagai bergaya dan selesa, dan akan membuat anda cukup panas.

Sentiasa cuba pelbagai kedai sebelum anda membeli kot musim sejuk muktamad. Patut betul akan pakaian membosankan anda ke dalam sesuatu yang menarik.

Jika anda tidak mempunyai terlalu banyak masa untuk kekecohan di sekitar membeli pakaian musim sejuk, pastikan anda mendapat pashmina selendang cantik. Menambah beberapa aksesori dan menonton semua orang duduk dan mengambil notis baru elegan anda!

Pakaian musim sejuk tidak perlu sentiasa bermakna warna pudar. Kerja tekstur dan warna pakaian. Pergi dalam untuk warna logam untuk merapikan sehingga orang kulit hitam yang membosankan. Perak dan emas gelap nada Gunmetal bekerja untuk mana-mana malam keluar. Accessorize pakaian musim sejuk anda dengan beg logam untuk beberapa glitz ditambah dan glamor.