Saiz Wanita 11 Boots

20/05/2014 15:24

Saiz 11 atau lebih besar saiz dalam but tidak lagi di kalangan ' keping jarang' boleh didapati di rak. Ia terkenal bahawa saiz melebihi 10 dianggap sebagai saiz yang besar. Kategori ini merangkumi saiz 11 hingga saiz 14.

Pada masa lalu, membeli-belah untuk saiz yang lebih besar daripada saiz 10 adalah tugas yang sukar, tetapi hari ini pereka fesyen melancarkan koleksi khas but bersaiz besar . Semua wanita tinggi kini boleh mendapatkan bersedia untuk berjalan dalam gaya dengan memakai keping yang terbaik dalam saiz wanita 11 but.

Lutut tinggi Boots

Jika anda bersedia untuk mengikut trend fesyen terkini , maka, semua yang anda perlukan adalah sepasang lutut tinggi saiz 11 kasut. Selain daripada ' hit sepanjang masa ' menunjuk jari kaki, but berbentuk kaki badam , adalah antara picks terbaik musim ini.

Orang-orang yang diperbuat daripada kulit keras , kulit buatan manusia, dan halus selesai kulit adalah lebih popular di kalangan pelbagai kasut wanita . Picks teratas dalam kategori ini ialah kasut dengan tumit kotak atau tumit minimum 0.5 inci.

Boots buku lali

Satu lagi pick panas bahawa wanita tinggi tidak harus ketinggalan but buku lali suede. Walaupun tumit pensil tidak keluar dari jalan fesyen , anda mesti mengambil pembunuh tirus tumit dan but suede baji buku lali yang merupakan 'mesti ada' keping jika anda mahu kekal menjadi tren.

Selain daripada keping agak feminin dalam saiz 11 kasut wanita , anda juga boleh merebut orang-orang yang melihat maskulin. Orang-orang yang dengan tapak berat, kaki pusingan , dan corak hentaman terkenal juga menawarkan kelihatan yang sukar. Pasangan ini dengan T dan denim anda dan mendapatkan bersedia untuk berjalan kaki dalam gaya.

Pertengahan betis Boots

Jenis ini but kelihatan hebat apabila dipakai oleh wanita tinggi. Terdapat pelbagai yang terdapat di ini , dari bahan-bahan dan warna sehingga reka bentuk bergaya. Orang-orang yang dibuat daripada kulit buatan manusia dan suede adalah pilihan yang bergaya. But koboi sejuk yang boleh didapati dalam warna-warna terang tidak boleh terlepas keluar.

Terdapat pelbagai corak yang boleh didapati. Anda akan menemui orang-orang dengan kain berlapis, tali kulit , reka bentuk bungkuk , Buckles besar , tali , rantai yang berloghat balutan tali , kancing , memotong zip dan tali, yang sangat popular.

Mereka yang mempunyai cuff daripada bahan yang sama atau manset bulu juga sangat popular. Anda boleh memakai ini dengan manset dilipat atau membukanya . Anda juga boleh menyemak mereka saiz yang lebih besar dengan betis luas. Pastikan anda memilih saiz black non slip shoes for women yang betul dan gaya.