Sepatu boot kalf Hujan Untuk Wanita

20/05/2014 15:01

Wide kalf boots hujan adalah di rak  adalah masa untuk menjual tampang pasangan ini berwarna-warni but hujan lutut tinggi dan menjaga kaki anda selesa dan kering sepanjang hari. Baca artikel ini dan menambah elemen gaya yang amat diperlukan untuk pakaian hujan anda.

Adakah hujan mematahkan semangat fesyen anda? Mengapa tidak membeli but hujan comel dan kekal di atas fesyen walaupun dalam soggiest hari. Terdapat masa apabila wanita yang sedikit di sebelah yang sihat terpaksa membuat kaitan dengan pilihan yang terhad di mana but hujan bimbang . Walau bagaimanapun, semua ini telah berubah dari masa ke masa . Sebagai rekaan terbaru dan bersemangat but hujan berwarna semakin dilancarkan oleh syarikat-syarikat , tidak hairanlah bahawa wanita kumpulan umur yang berbeza lebih tertarik ke kedai-kedai atau mencari web untuk memilih kasut yang sesuai untuk salji dan musim hujan. Walau bagaimanapun , ia adalah dinasihatkan untuk mengetahui beberapa perkara mengenai jenis but hujan hadir di pasaran sebelum membuat pembelian. Itulah sebabnya, kita telah jotted turun beberapa tips yang akan membantu anda dalam mengambil rumah pasangan yang terbaik but hujan.

Hujan Boots untuk Fuller kalf

Anda mungkin berfikir mendapatkan jenis hak galoshes untuk anak lembu penuh mungkin satu cabaran besar. Walau bagaimanapun , itu bukan kes itu. Dengan tali, tali, jumbai dan tarik ke tab di but hujan , anda tidak lagi perlu mengorbankan fesyen atau keselesaan. Dengan memilih but dengan ciri-ciri ini , anda akan mendapat bilik untuk melaraskan saiz kalf boot mengikut anda sendiri. Hanya kerana ia hujan atau salji di luar sana tidak bermakna anda perlu melepaskan ke belakang . Begitu juga, anda boleh memilih antara kasut kaki runcing dan bulat dan lupa tentang mendapatkan pasangan kegemaran anda jeans basah lagi.

Sebelum ini, but hujan bagi wanita hanya satu kasut perlindungan di mana kelihatan tidak diberi kepentingan banyak . Tetapi hari ini, anda boleh mencari ultra but hujan bergaya yang tidak akan melihat musim tertentu. Dengan permintaan yang semakin meningkat bagi but glamor, kategori ini kasut tidak lagi hambar. Dari pasangan yang mudah dan serba boleh but hujan hitam untuk pasangan kuning funky , anda boleh menemui pelbagai ini di rak kedai. Dapatkan sepasang merah panas but anak lembu yang luas dan memakainya dengan jaket merah menonjol untuk melihat Fashionista yang sempurna.

Anda juga boleh memilih untuk mempunyai but corak dengan titik polka , jalur, cek atau cetakan haiwan. Cetak cek amat popular dalam but lutut tinggi. Anda juga perlu menyemak pilihan dalam bahan-bahan but hujan ' . Manakala mereka di PVC atau getah adalah yang paling popular, anda boleh merebut but yang diperbuat daripada kain dan mempunyai lapisan pelindung , yang membuat mereka ideal untuk musim hujan. Anda juga boleh mencari tinggi but hujan pelbagai kulit yang memberikan rupa yang paling menakjubkan untuk pakaian anda. Memilih yang berwarna-warni tambahan but anak lembu yang luas dalam bahan getah lembut yang mudah untuk tergelincir di dalam dan berlepas. Jangan lupa untuk mencuba but hujan pemburu anak lembu luas bergaya dalam warna coklat dan corak berkedut , yang memberikan sentuhan bergaya untuk pakaian anda.

Paha tinggi Boots untuk Wanita

Terdapat hanya memakai kaki beberapa lain yang menarik sebagai but paha tinggi untuk wanita. Mereka yang menakjubkan dan boleh didapati dalam pelbagai besar .

Kasut adalah domain kegemaran wanita dan mengapa tidak ia menjadi ? Terdapat bermacam-macam warna besar kasut wanita , yang serba boleh , jauh lebih daripada lelaki (pada pendapat saya). Terdapat benar-benar pelbagai yang besar apabila ia datang kepada kasut dan but untuk wanita. Terdapat hanya banyak untuk dipilih dan mengkagumkan pada setiap peristiwa individu. Paha tinggi kasut untuk wanita adalah contoh sempurna yang sama.

Ia adalah satu fakta bahawa but thighhigh pada mulanya dimaksudkan untuk strippers dan mereka tidak seperti yang popular di mana-mana . Tetapi, dengan masa yang berlalu, kasut ini menarik semakin perhatian. Mengapa tidak ? Terdapat beberapa kali apabila seseorang boleh sukan but ini dan melalui mengamuk yang paling mengenakan dalam sudu beliau. Seperti namanya , but paha tinggi yang panjang , mencapai paha. Terdapat beberapa kasut yang boleh dipanggil versi keriting sedikit kasut paha tinggi, yang digunakan untuk menjadi sehingga pinggul !