Sepatu tinggi Boots untuk Wanita

20/05/2014 15:04

Saya tidak fikir orang terlupa pasangan berdesir paha tinggi but yang dipakai oleh Julia Roberts dalam Pretty Woman. Ia adalah masa yang apabila kasut paha tinggi mendapat rangsangan yang besar dalam masyarakat-masyarakat kelas tinggi dan hampir setiap tempat, di mana fesyen dianggap mengenai langkah-langkah yang lebih tinggi. But paha tinggi pada asasnya diperbuat daripada kulit dan mereka popular dengan cara itu sahaja. Satu-satunya perbezaan antara but paha tinggi dan lutut tinggi ialah but ini dibuat dengan bahan fleksibel sedikit bagi memudahkan pergerakan lutut manakala lentur.

Walaupun kasut tumit tinggi dengan kulit adalah kombinasi yang paling menjual, paha tinggi kasut untuk wanita boleh didapati dalam pelbagai besar bahan-bahan dan dengan itu mereka boleh dipakai dalam mana-mana musim. Pada pendapat saya mereka kelihatan hebat di musim sejuk , dengan mana-mana pakaian yang sepadan. Bukan sahaja sebagai pakaian parti , paha tinggi but juga kelihatan hebat dengan skirt perniagaan biasa, skirt sederhana panjang dan satu pakaian sekeping . Designer but paha tinggi adalah sepasang besar dan boleh dikatakan mesti mempunyai kasut untuk setiap wanita.

Ciri-ciri

Saya tahu saya mendapat di kepala oleh berulang kali berkata - terdapat pelbagai besar apabila ia datang kepada gaya , trend dan corak pada but paha tinggi untuk wanita. But ini semakin popular hari demi hari dan supaya perubahan dalam fungsi-fungsi , bahan-bahan dan corak kasut paha tinggi. Denim paha tinggi kasut, palsu paha tinggi kulit kasut , pergelangan kaki bulu, pusingan konservatif , tumit baji , but paha tinggi dengan zip atau tarik pada but, bersulam, disemat , suede , but baldu, waterproofs , multi berwarna, polka bertitik , paha tinggi but renda -up, membuat bingung berlapis , platform desak , pensil bertumit, baji rata, bertumit sederhana dan sebagainya , senarai adalah hanya tidak berkesudahan, benar-benar.

Terdapat juga pelbagai warna , tekstur dan saiz. Terdapat saiz walaupun ditambah paha tinggi but boleh didapati yang boleh mudah untuk wanita saiz plus, sentiasa berjuang untuk padan fesyen dengan saiz non slip black shoes for women. Semua dalam semua , but paha tinggi untuk wanita adalah cara yang baik untuk permulaan yang baru ke arah zaman fesyen yang baru. Mereka adalah panas, mereka yang bergaya , dan percayalah, sepasang but paha tinggi adalah benar-benar nilai untuk wang. Pergi cuba dan pengalaman mereka sendiri !