Cara Pakai Sepatu boot tinggi

20/05/2014 15:20

Saya seorang remaja apabila menonton Julia Roberts dalam Pretty Woman . Pretty dia, dan luar biasa adalah kasut dia - tinggi, but tinggi beliau di tempat kejadian yang pertama adalah rahang -menjatuhkan . Walau bagaimanapun, melihat tubuhnya, kaki, dan batang tubuh beliau , membuat saya gelisah. Saya tidak pasti bagaimana untuk memakai but dengan keanggunan yang - dengan cara yang meninggalkan orang ramai yg menggigil di mana sahaja saya pergi. Dengan cara yang lelaki , selepas waktu panjang rungut dan bercakap yang bukan , pergi benar-benar ibu apabila saya lulus oleh. Beberapa kekaburan penuh but wanita perlu dibersihkan hari ini. a) Bolehkah orang pendek memakai but lutut tinggi ? b) Cara memakai mereka untuk bekerja ? c ) Di mana untuk mencari pasangan yang baik? Kesukaran dalam memakai but lutut tinggi adalah berubah mengikut . Saya tidak tahu mengapa, tetapi saya pasti tahu bahawa daripada pelbagai cara untuk memakai 'em but, satu yang kegemaran saya akan memakai but lutut tinggi dengan gaun pendek hitam kulit, cat kuku hitam , cermin solek Smokey , dan berambut kusut masai rambut. Jika ia tidak mencuri kata-kata kekaguman keluar dari mulut orang ramai, saya tidak tahu apa yang tidak.

Memakai lutut tinggi Boots Dengan Semua

Anda mungkin mempunyai kaki yang cukup untuk pergi bersama-sama dengan mana-mana sepasang but. Walau bagaimanapun, batang -lebar adalah apa yang kebanyakan wanita kepincangan dengan. Aci terlalu luas atau terlalu sempit yang akan buat anda tidak selesa , dan wanita , yang akan menunjukkan dalam perjalanan anda. Walau bagaimanapun, bagi wanita yang sedikit di luar parameter saiz sifar , luas anak lembu but lutut tinggi yang memberi hutang dengan baik. Semua dalam semua , cara terbaik untuk memakai sepasang but lutut tinggi adalah untuk memastikan aci cukup luas untuk sesuai untuk kaki anda. But lutut tinggi kelihatan amat sassy apabila memakai dengan skirt. Nah, anda mungkin perlu sepasang stoking memakai bersamanya. Walau bagaimanapun, jika anda salah seorang dari orang-orang bertuah yang Lassies mempunyai kaki oh -begitu- sempurna - tona, membuang mereka stoking !

Ingat , but lutut tinggi anda akan kelihatan baik dengan skirt yang lutut -panjang , atau di atas . Skirt yang terlalu lama tidak pergi dengan baik dengan but lutut tinggi - bagaimana anda akan Konserto but anda dengan cara itu, wanita ? Bagi wanita yang sedang banyak terlalu bimbang tentang memakai rasmi mereka , but lutut tinggi berpangkat tinggi dalam senarai mereka pakaian . Anda boleh memakainya untuk bekerja juga, tanpa mengambil berat tentang sikap sambil lewa yang mereka tawarkan , untuk mengejutkan anda , ini hanya sebuah mitos !

Memakai but lutut tinggi dengan pakaian menyelesaikan kebanyakan isu fesyen untuk kanak-kanak perempuan . Pakaian yang terlalu seksi, Konserto badan anda, dan menambah bahawa tag ' keghairahan ' untuk melihat anda secara keseluruhan adalah satu perkara yang but lutut tinggi melihat yang terbaik dengan. Satu pakaian adalah pakaian kulit pendek hitam dibincangkan betul pada mulanya, satu sama lain akan menjadi pakaian sweater ; yang mesti ada musim sejuk ini. Sebuah pakaian yang menjangkau hingga ke lutut boleh menjadi pick menakjubkan untuk berpasangan dengan but lutut tinggi anda. Selain daripada itu, saya telah melihat beberapa perempuan pemudi - kecil sekali memakai seluar pendek denim dan bahagian atas tangki , memakai mereka but lutut tinggi. Walau bagaimanapun , wanita , anda perlu memastikan anda tidak walaupun satu plumper inci !

Sekiranya anda ingin memakai but lutut tinggi dengan sepasang seluar jeans, saya akan berkata, jika hanya anda mempunyai tinggi dibina, pergi memakainya ! Sama ada ia adalah satu perlumbaan yang kasual dengan teman wanita anda , atau sama ada ia adalah sebuah parti makan malam ... but diberkati dengan mainan untuk membuat anda kelihatan baik ! Baju segar putih, jaket coklat, seluar jeans biru diraja, dan orang-orang but lutut tinggi amat dicemburui ... wah, wanita ! Adakah anda sedar bagaimana seksi anda lihat gonna ?

Tidak ada yang banyak tentang mengetahui skechers work shoes for women  pelbagai cara untuk memakai but lutut tinggi. Satu hanya perlu tahu bila untuk memakainya, dan yang akan menjadi pakaian terbaik untuk mengiringi mereka. Bercakap secara peribadi, but adalah sesuatu yang boleh dipakai dengan walaupun atas tangki kasual dan seluar jeans, dan mempunyai keupayaan untuk mengubah rupa keseluruhan, membuat anda kelihatan amat seksi! Ah, sepasang but lutut tinggi adalah seperti satu - mesti mempunyai kasut untuk setiap wanita. Jika anda tidak mempunyai satu lagi, anda hilang sesuatu yang amat penting dalam hidup anda!