Wide Calf Cowboy Boots

20/05/2014 15:19

Mencari orang-orang pasangan yang sempurna but koboi tetapi tidak dapat mencari satu dalam saiz anda ? Nah, mencari pasangan jika anda mempunyai kulit calf yang luas boleh menjadi sangat mudah jika anda hanya menyimpan tips berikut dalam fikiran

Flip melalui majalah fesyen dan anda akan dipaksa untuk percaya bahawa membeli but untuk diri sendiri adalah semudah membeli-belah sayur-sayuran. Tetapi kebenaran perkara ini ialah bahawa tidak semua daripada kita mempunyai badan yang sama seperti orang-orang model yang menunjuk-nunjuk kaki baik tona mereka dalam fesyen terkini kemarahan ; but. Dan, dengan itu , ia menjadi amat sukar bagi wanita yang tidak mempunyai anak lembu melekat seperti untuk mencari but yang sesuai dengan sempurna . Dengan but, terutama but koboi menjadi marah bahawa mereka adalah , bagaimana anda memastikan bahawa anda mencari pasangan yang sempurna? Baik dalam artikel ini, kami memberitahu anda bagaimana dan di mana untuk mencari orang-orang but didambakan tanpa memilih untuk membeli pasangan yang dua saiz terlalu besar untuk anda.

Finding The Perfect Fit

Okay jadi anda keluar membeli-belah dan anda mencari pasangan ini but anak lembu yang luas untuk wanita yang hanya reka bentuk yang anda sentiasa mahu. Bagaimana anda menilai sama ada atau tidak but ini akan menjadi pasangan yang betul but untuk anda untuk menjual tampang ? Terdapat beberapa tips penting yang anda boleh ingat . Mari kita lihat pada mereka.

Cuba but pada dan memastikan bahawa but tidak meninggalkan jurang yang di bahagian atas. Kaki anda tidak boleh lemas dalam but. Malah but mestilah muat kaki anda sahaja yang betul.

Walaupun sepasang but anda cuba tidak harus longgar untuk anda, pada masa yang sama mereka juga tidak terlalu ketat. Tiada yang lebih hodoh daripada seorang wanita memakai sepasang but yang mempunyai melimpah lemak daripada but.

Juga memastikan bahawa apabila anda duduk , sama sekali tidak melakukan but menyakiti anda di belakang lutut atau potong kaki anda. Anda tidak mahu menjadi tidak selesa apabila anda memakai but.

Cuba untuk mengelakkan but yang melanda kaki anda di bahagian yang paling luas betis anda . Ini hanya akan membuat kaki anda lebih besar daripada mereka sebenarnya. But Tall umumnya sangat unflattering pada wanita yang besar dan oleh itu, apabila anda memilih but untuk anak lembu yang besar, menjaga perkara-perkara ini dalam fikiran.

Satu lagi perkara yang sangat penting adalah untuk memastikan bahawa anda boleh berjalan dengan selesa dalam but yang anda beli. Mereka harus menyediakan anda dengan kira-kira dan kestabilan dan berjalan dalam mereka tidak menyakitkan .

Sekarang anda tahu bagaimana untuk memilih but koboi jika anda mempunyai anak-anak lembu yang luas , marilah kita lihat di mana anda boleh mendapatkan but ini dan bagaimana untuk menyimpan mereka untuk memastikan bahawa mereka mempunyai kehidupan yang lebih lama.

Di mana untuk Beli

Nah tempat yang paling jelas untuk mencari adalah untuk mencari pereka yang pakar dalam membuat but yang bekerja untuk anak lembu tambahan luas. Terdapat banyak label kasut yang memenuhi eksklusif kepada wanita yang mempunyai saiz kaki yang lebih besar daripada biasa. Anda boleh menyemak dengan salah satu label ini. Juga mencari tambahan but anak lembu yang luas dalam bahan-bahan seperti kulit dan Lycra kerana ini adalah stretchable dan bekerja lebih baik dengan otot betis anda untuk memberikan anda yang sesuai sesuai dengan but. But yang mempunyai berjalan zip sepanjang panjangnya umumnya cenderung untuk membuat untuk patut yang lebih baik berbanding dengan but lain. Membeli-belah dalam talian juga boleh membuka pelbagai jenis pilihan untuk anda. Manakala pesanan but dari kedai dalam talian, mengukur anak lembu anda pada masa yang paling luas dan kemudian menggunakan panduan yang kedai akan mempunyai . Jika anda mempunyai masalah di mana ukuran anda terletak di suatu tempat di antara dua saiz kasut, kemudian memerintahkan untuk satu yang lebih besar. Ia juga boleh menjadi idea yang baik untuk memerintahkan untuk kasut yang mempunyai panel yang boleh berkembang dengan tukang kasut . Ini adalah penting kerana tanpa panel, kasut boleh lehigh valley safety shoe berkembang tetapi proses ini agak mahal.

Ia juga sangat penting untuk anda menyimpan but anda dengan betul dan membungkus mereka dalam kertas tisu manakala menyimpannya. But boleh dipakai dengan hampir semua , dari denim untuk skirt dan pakaian. Ia adalah salah satu sekeping serba kasut yang bergaya dan berfungsi pada masa yang sama. Jadi menimpakan musibah kepada pasaran untuk pasangan yang sempurna anda but dan Konserto mereka kepada dunia.